viernes, 30 de mayo de 2014

Planificant el meu proper viatge.





 

El meu pròxim destí és, al País de Portugal, però en concret serà Lisboa. És un país en què tot i estar a prop, mai em va sortir l'oportunitat de viatjar i no per ganes o interès, ja que és la mare pàtria del país que més estimo, “ Brasil”. El viatge el planificaré per a finals del mes de juny, perquè crec que aquesta època de l' any serà molt bona per passejar sense massa calor. De Lisboa voldria visitar el castillo de Sant Jorge, la torre de Belém, l'elevador de Santa Justa, que és una espècie d'ascensor que comunica la part alta i la part baixa de la ciutat. També m'agradaria visitar l'estació de trens de Rossio, perquè he vist imatges i em sembla una mica particular.

 Hi ha dues coses més que centraran el meu interès a Lisboa, la seva gastronomia, ja que m'han explicat que es menja molt bé sobre tot el peix i en concret el bacallà, ja que el preparen de mil maneres. Però l'estrella serà la seva música, els fados, espero poder assistir a algún café teatre on gaudir dels seus fados. Quan torni us ho explico.
 
 
 
 
En aquesta
pàgina tens per triar entre els millors hotels, jo ja ho vaig fer.

 
Com podeu comprovar en aquesta web hi ha els millors llocs per gaudir dels fados, i fe un sopa típic.

 
 
 
 
 
 
 


 
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario