viernes, 11 de abril de 2014







 

 
La formigueta viatgera.
Aquest és el meu blog de
​​
viatges, en ell vull compartir algunes de les meves experiències en els viatges que he realitzat, així com la mostra de fotos. Però m'agradaria fer-ho des del primer viatge i
és fins a arribar fins al últim que realitzi, així serà com viatjar en el temps.
Quan era adolescent, m'agradava imaginar que viatjava a diferents països i cultures. Però mai vaig pensar que els pogués fer realitat, ja que el meu primer viatge fora de Catalunya ho vaig fer amb 18 anys, i va ser direcció a Sant Sebastià, però el viatge no va ser de plaer doncs era per complir amb la pàtria!!! La maleïda mili!!! Vull reconèixer que només m'he quedat amb els bons moments i records. És una ciutat preciosa, elegant i amb classe, fa només dos anys que vaig tornar a donostia i algunes zones seguien tenint aquest aire senyorial de ciutat del segle passat. Però tornem al'any 1988 quan vaig conèixer la persona que faria realitat els meus somnis de viatjar. En aquest any vaig conèixer a la meva parella, i com no podia ser d'altra manera era d'un país estranger, de l'Uruguai. Amb ell vaig fer el meu primer gran viatge, treballem de valent durant aquest any, però quan va arribar el mes d'octubre, vam emprendre el vol. Era la primera vegada que pujava en avió i ho feia per creuar el toll un viatge de més de 12 hores, el nostre primer destí era Brasil (Río de Janeiro)Per a mi era com estar en un núvol, la música brasilera és la meva preferida el seu ritme, és una ciutat espectacular, la seva grandària és immensa com les seves platges, però una de les coses que més em va sorprendre, va ser la seva olor, era diferent de les olors d'altres ciutats, després vaig saber que era pel combustible dels seus cotxes que era l'alcohol. Em va encantar la seva gent, els seus sucs de fruites i les seves botigues al barri carioca dedicades al carnestoltes, on gaudi com un boig. Per avui m'acomiado, però prometo tornar amb més fotos i comentaris.

 
 
 
 
 
 
 

 
 





 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario